torsdag 31. mai 2012

Lommebok



Det første som ble lagd på den nye symaskinen var en konvolutt lommebok til meg selv, må si jeg er fornøyd med både meg selv og med symaskinen, jeg syns vi hadde ett fint samarbeid. Foret inni er bare vanlig bomullsstoff, mens selve lommeboken er laget fra en ullgenser en venn av meg vasket på litt for varmt, så den ble ubrukelig som genser, men den ble ett veldig fint tykt ullstoff.

Fant noen veldig enkle magnetlåser på en hobbybutikk, så lukkemekanismen var overraskende lett å få på plass, værre var det med glidlåslommen inni, men jeg tror det å sy glidlåser bare er en øvingssak. ellers har den både kortlomme og seddelomme, så må si meg meget fornøyd med denne.

Selvfølgelig måtte det hele pyntes med en liten heklet blomst:)

1 kommentar:

  1. Stilig lommebok, så flink du er!
    Hyggelig at du vil delta på min giveaway.
    Klem T

    SvarSlett