fredag 25. mai 2012

Symaskin

 Da er nyinnkjøpt symaskin i hus å må si jeg er veldig fornøyd så langt med den, fikk hjelp til å velge av veldig hyggelig personale på Oslo Sømsenter, så dit blir det nok flere turer.





Selvfølgelig måtte jeg jo kjøpe med et mønster og noe stoff i samme slengen, så det blir den rød helt foran jeg skal prøve meg på, dere får nok se resultatet etterhvert.
Ellers går dagene mye i å sitte i vinduskarmen å hekle, da man ikke orker å gjøre så mye annet i denne varmen. Håper dere koser dere i det deilige sommerværet.

2 kommentarer:

  1. Hei! Kjekt du ville følge bloggen min! Blir spennende å se resulatet her, har selv aldri fått teken på den syingen! Holder meg til strikking og hekling! :-)

    Ha en fortsatt fin dag i varmen! :-)

    SvarSlett
  2. Så koselig at du vil følge bloggen min , det setter jeg pris på vettu :O) Til å være så ung synes jeg du er utrolig dyktig med hendene dine :O)))) De koppene du har laget var knalltøffe . Kos deg med håndarbeide i vinduskarmen ( som føles veldig kos ut ) og ha en flott Pinse . Klem fra Bente :O)

    SvarSlett