onsdag 22. august 2012

Rulle hals og oppusing

Hei i går kveld fikk jeg ånden over meg til å bruke litt av garnet i garnlageret, så da tok jeg frem to nøster Cotton vicose i en fin champagne farge. Det garnet er veldig mykt og skinnende, så det fant jeg ut skulle bli en pynte rulle hals. Sånn at jeg både kan se pyntet ut, men allikevel ikke fryse.
Jeg la bare opp 250 masker på pinne 5mm så var det gjort på en kveld.


 Jeg begynner snart å komme helt på plass i den nye leiligheten, i den forbindelse har jeg også malt noen møbler, en av de er dette skatolet som skal bli sybord. Jeg er ikke så glad i trefargede møbler, så valgte en litt grålig hvit oljemaling.

Som dere ser er symaskinen allerede på plass oppå, jeg syns det ble veldig mye bedre med en gang det ble malt.


1 kommentar:

  1. Nydeleg og praktisk hals :) Høyrest kjekt ut med ny leilighet. Så flott skatollet blei. Lukke til med syinga :)

    SvarSlett