onsdag 3. oktober 2012

Høst

Nå er det blitt ordentlig høst ute og da kan man sitte inne og strikke. Det er ingen ting som er koseligere en det.
Siden sist har jeg holdt på med litt forskjellig, jeg har sydd denne konvolutt vesken, og strikket denne lille lommeboken, som det akkuratt er plass til noen kort i.







I dag kom det en pakke fra strikkenett.no, jeg syns altid det er like fantastisk å få varene jeg har bestillt, det er som julaften.

I pakken var det 9 nøster Sterk til en genser:

2 nøster cotton rich som jeg ikke helt hva jeg skal bruke til ennå:

Pinnemåler, altid lurt å ha

Ny rundpinne 7mm fra knitpro, symfonie. Må innrømme at det er ett av mine favoritt merker.





Hva er deres favoritt merker?

2 kommentarer:

  1. så søte små vesker:) ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Hei hei
    Så kjekt at du vil bli med på give away hos meg :)

    Så fine ting du lager! Bladde meg litt nedover, og må si at skataollet ditt ble veldig fint etter å ha blitt malt. Har du vurdert en wallsticker på fronten der? Det hadde sikkert blitt kjempefint ;)

    Ønsker deg en koselig helg.
    Klem fra Christine

    SvarSlett